NEWSLETTER

REGULARNY NEWSLETTER - MOTYWUJĄCY, INSPIRUJĄCY, ROZWESELAJĄCY!
ZOSTAŃ MOIM PARTNEREM!
PRZENIEŚ SIĘ W ŚWIAT FITNESS i WOLNOŚCI FINANSOWEJ.
ZAPISZ SIĘ PONIŻEJ!

Zgadzam się z Polityką Prywatności

czwartek, 10 stycznia 2013

Coś do myślenia...czyli tym razem coś dla duszy...

"Trzymaj sie z dala od ludzi, którzy próbują pomniejszyć Twoje ambicje. Mali ludzie zawsze tak robią, a naprawdę wielcy starają się, abyś poczuł, że Ty też możesz być wielki"
Mark Twain

I generalnie tego się trzymajmy!!!

Unikajmy toksycznych środowisk...
Unikajmy ludzi, którzy mówią: "nie, to nie dla mnie" albo "po co Ci to?"...
Tacy jak oni zawsze będą tkwić w swoim niezadowoleniu ale nie zrobią nic, żeby zmienić swoje życie...

Czy wiecie, że Leo Messi po raz czwarty zdobył Złotą Piłkę!!!
Widzieliście minę Ronaldo??? Bezcenne (za wszystko inne zapłacisz kartą kredytową...), Iniesta też nie był pocieszony...

Wiecie, że Leo je najlepsze na świcie suplementy diety?
I ja także je jem!!!

Chcecie mieć tak samo?????
Wystarczy do mnie zadzwonić pod numer 603 44 43 14

Oglądaliście wczoraj skoki narciarskie w Wiśle a po nich wywiad z Piotrem Żyłą? Ponownie bezcenne (ja sie popłakałam ze śmiechu, oczywiście z całym szacunkiem dla tego sympatycznego skoczka).
Jak nie oglądaliście - poszukajcie na necie.

I motto na dziś: NIC, INO SIĘ CIESZYĆ!!!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz